FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2014. június 6., péntek

Simogatóan érzéki, bársonyos ajkak. Ez a Lancôme L'Absolue Velours ajakrúzsok hatása



Imádok mások neszesszerében turkálni. Nem érdekel milyen értékben és mennyi van benne, szeretem megnézegetni, hogy mások milyen sminktermékeket használnak a mindennapokban, mert titkon abban reménykedem, hátha valami jó dolgot találok másnál, ami ellenkező estben sosem keltette volna fel a figyelmem. 

A Kreás időszak alatt pedig volt bőven alkalmam szétnézni nem csak a tanárom, de a többi lány dolgai között. Egy alkalommal mikor a tanárom bemutatott nekünk egy demo sminket, a tökéletes vörös ajak elkészítéséhez előkapta az egyik Lancôme L'Absolue Velours ajakrúzsát és voilá, már kész is volt a mestermű. Gyorsan oda is osontam a bőröndjéhez és kipróbálgattam pár színt. "Hát úristön, ez nekem kell" -szaladt ki a számon, de feledékeny nő lévén két perc múlva el is felejtettem az egészet. Aztán úgy alakult az élet, hogy mégis előhoztam ezt az elfeledett emléket az agyam mélyéről és egy szuper barátnős közbeavatkozás segítségével három L'Absolue Velours tulajdonosa lettem: a padlizsán lila Velours de Violine-t, az égő narancs Velours d'Etincelle-t és a lágy barack Velours de Péche-t választottam végül.






Miért estem szerelembe? Szerintem ne firtassuk. Ezek az ajakrúzsok intenzív színekben és rendkívüli pigmentáltságban bővelkednek, és hosszan tartó hidratáltságot ígérnek. Nem mondom, hogy még sosem találkoztam hasonló formulával, mert de (Manhattan Soft Mat Lip Cream), viszont ezek viselése teljesen új számomra. Valóban nagyon puha, könnyű az ajkakon, nem szárítja az ajkamat egyáltalán, kicsit olyan érzés, mint az Avon Satin Satisfaction ajakszínezője. 




A termék applikátora fenomenális. Szív alakú, lapos, és nagyon szépen lehet alakítani vele az ajak formáját, az anyag pedig könnyen siklik rajta. Finishe nem 100%-ig matt, fényesebb, mint a Soft Mat ajakrúzsok, de kevésbé fényes, mint egy ajaklakk. A hibája viszont, hogy egyáltalán nem tartós. Egy étkezést nem bír ki, ráadásul nagyon csúnyán megkopik, talán a sötétlila és a rózsaszín kevésbé, de a narancssárga mindenképp. Tartósságban közelébe sem ér például a Bourjois Rouge Edition Velvet rúzsaihoz. Elég kár, mert különben tökéletes lenne.





Megbánni nem bántam meg, hogy megvettem ezeket a darabokat, mert remek darabjai lesznek a kollekciómnak, de az biztos, hogy előbb nyúlok a Rouge Edition Velvetért, mint értük, ha tartós és matt hatást szeretnék elérni.