FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2014. április 9., szerda

Barry M Silk - Meadow


Ha tavasz, akkor pasztell színek. Ha pasztell színek, akkor pedig elszabadul a pokol a nagy körömlakk márkáknál és orrba-szájba csak a pasztell lakkok folynak mindenhol, 2014-ben pedig különböző finishekkel kombinálva mindezt. Az egyik ilyen tipikus tavaszi kollekció a Barry M Silk vonala, ahol a lágy cukorkaszínekhez félmatt, úgymond "selyemszerű" finish párosult. 

A Naillandnek hála rengeteg magyar blogon felbukkantak ezeknek a lakkoknak a tesztjei, főleg a rózsaszín "Bloom", ami nem hiába nyerte el a lányok tetszését. Én is majdnem megrendeltem, de a finom menta árnyalatú "Meadow" mérföldekkel leelőzte. Magam is csodálkoztam, hogy miért a mentára esett a választásom, hiszen ezek a zöldek nem a kedvenceim, egyszerűen nem állnak jól rajtam. Na de a Meadow... na ő aztán olyan, mintha rám öntötték volna és nem mellesleg nagyon elegáns, finom szín. Ha lennének kedvences posztjaim, most ő lenne a márciusi/áprilisi kedvenc lakkom!



Meglepő módon egész gyorsan szárad, de mivel ennél a lakknál a gyorsan száradó fedőlakk nem opció, így érdemesebb  ez idő alatt óvatosan járni-kelni. Két rétegben már szépen befedi a körmöket és egyenletesen, simán terül el, nagyon könnyű a felvitele. Mostanában rákaptam a matt finishre, így be is ruháztam egy matt fedőlakkra, mert a legutolsót még anno az Essence-től vettem, de jól be is sűrűsödött, dobhattam ki. (Igen, ez nem ma volt, úgy bő 3 éves volt a lakk.) Szóval mostanában kutattam valami olcsó és jó megoldás után, és kijelenthetem, hogy megtaláltam: a Lovely mattító fedőlakkja egyszerűen a legtökéletesebb erre! Hogy miért? Mert valóban gyorsan szárad, ami nálam nagyon fontos, hiszen úgy tapasztaltam, hogy a mattító fedőlakkok nagyon kényesek ilyen szempontból. A másik ok, hogy gyönyörű a finishe. Tapintásra teljesen puha, nem rondítja el és gyűri össze az alatta lévő festéket és nagyon hasonló a végeredmény vele, mint a Silk lakkoknál, bár azoknál  talán még mattabbá teszi a körmöket. Negatívumaként viszont a tartósságát tudnám mondani, ugyanis kb. 3 nap alatt teljesen eltűnt a matt fedése. Viszont nagyon olcsó (kb. 300 Ft) és őszintén, ne várjunk egy matt fedőlakktól nagy csodákat. Pár alkalmas használatra ez kifejezetten tökéletes. Lényeg a lényeg, a Meadow-t ezzel a matt fedőlakkal turbóztam fel, talán így egy picikét még jobban tetszik. Ki mondta, hogy csak a téli időszakban hordhatunk matt lakkokat? Na ugye!


Szó ami szó, megint egy remek darabbal gazdagodott a most már picit leredukált körömlakk gyűjteményem, de ha korlátlanul szórhatnám a pénzt, az egész kollekciót megvenném, annyira gyönyörűek a többi árnyalatok is.

Ár: 1890 Ft - Keressétek a Nailland webshopjában!