FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2013. december 8., vasárnap

Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion +



Ezt a nagyon hosszú nevű arcápolót/hidratálót még nyáron nyertem a Clinique egyik Facebook-os játékán, mellé pedig egy 7 napos mintát a 3 lépéses szettjükből, amit még nem próbáltam ki, de mindennek eljön az ideje. Ahogy most a Dramatically Different Moisturizing Lotion Plus-nak is (röviden DDML+), ugyanis bő 5 hónapnyi használat után úgy gondolom eljött az idő, hogy egy átfogóbb posztot és véleményt írjak róla.

Csomagolás: A csomagolásáról nem tudok többet mondani annál, mint amit a képeken láttok. Egyszerű, a márkára jellemző, letisztultság jellemzi. Mivel ez egy minta darab, ezért nem járt hozzá pumpa, de lehet pumpás kiszerelésben is megvenni.

Összetevők, ígéretek: A krém a már megszokott DDML egy újfajta verziója, ami a száraz, vízhiányos bőrűeknek nyújt megoldást. A DDML+ segít a bőrnek megkétszerezni a nedvességtartalmát és fokozott hidratáltságot ad. Továbbá 54%-kal erősíti a bőr védelmét, így az puhább, üdébb, ragyogóbb lesz.

Összetevőinek listája a Krémmánia alapján:
Water / Aqua, Paraffinum Liquidum / Mineral Oileo, Glycerinh, Petrolatumeo, Stearic Acideo|eu, Glyceryl Stearateeo|eu, Sesamum Indicum (Sesame) Oileo, Ureah, Lanolin Alcoholeo|eu|al, Triethanolamineti|eu, Hordeum Vulgare (Barley) Extracteo, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extractgy, Helianthus Annuus (Sunflower) Seedcake, Propylene Glycol Dicaprateeo, Sodium Hyaluronateh, Butylene Glycolh, Pentylene Glycol, Trisodium EDTA, Phenoxyethanolta, Yellow 6 / CI 15985sz, Yellow 5 / CI 19140sz, Red 33 / CI 17200sz




Használat: Minden reggel és este masszírozzuk be az arcbőrbe és a nyak körüli részekre. Semmi extra, ugyanúgy kell használni, mint a többi arcápolót.

Hatás, eredmények: Mivel a nyár javában zajlott mikor megkaptam, így akkor nem kezdtem még bele a krém használatába, mondván, hogy ez túl sűrű és tömény lesz nekem a nyári időszak alatt, télen pedig a bőröm úgyis nagyon száraz és szomjas, akkor igazán megmutatkozik, hogy mennyire hatásos is valójában. Nos, a hatásosságát nem tudom cáfolni. A bőröm nem húzódott, foltokban sem hámlott, így az alapozó/BB krém, amit használtam sosem emelte ki a száraz részeket, mivel nem voltak száraz részek, amiket kiemelhetett volna. A krém maga közepes sűrűségű, kicsit folyós, de nagyon könnyű, gyorsan beszívódik a bőrbe, talán egy pici zsíros filmréteget hagy maga után. Sokan arra panaszkodtak, hogy gyorsan átfényesedik a bőrük tőle, én viszont pont emiatt szeretem, hiszen szerintem csak egy kis egészséges fényt ad a bőrnek. Én enyhén, főleg a szemem környékén szoktam lepúderezni, egy picit, nagyon picit az orcára is, de ott szeretem meghagyni ezt a fényességet, hiszen így tökéletes, úgymond "glowing skin-t" kapok végeredményként, ami a legszebb kinézete a bőrnek a világon. A hidratáltság nekem egész nap kitart, és a szárazság miatt kialakult téli pattanásaim is nagyon szépen visszafogta, már nem jelennek meg sorjában a homlokomon és az orrom környékén a hatalmas, fájó, mérges pattanások. Továbbá "sok kicsi, sokra megy" alapon kell használni, egy mogyorónyi nagyságú adagot bőven elég eloszlatni az arcon. Illatanyagmentes, így az illata semleges teljesen, amit elsőre nehéz volt megszoknom, ugyanis szeretem a finom illatú krémeket, de most már ez nem jelent gondot.


Kiknek ajánlom:  Zsírosabb bőrűek biztosan messze elkerülik ezt a terméket, nekik viszont van DDMG, azaz a gél állagú változat, kifejezetten az ő bőrüknek kifejlesztve. A DDML+ az igazán száraz, szomjas, vízhiányos bőrűek fogják élvezni, akik szeretik ha egy kis egészséges csillogást is kap az arcuk.

Mi a verdikt? A bőr szárazságával remekül megbirkózik a DDML+, ugyanakkor egyeseknek gondot okozhat, hogy átfénylik az alapozó alatt egy idő után. Ez ízlés kérdése is, engem nem zavar, de akit igen, annak lehet, hogy nem ez a legmegfelelőbb krém a bőrproblémájára. Az 50ml-es kiszerelés 6900 Ft-ba kerül, de a 3 lépéses szettel együtt is kapható.