FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2013. október 31., csütörtök

Hello Halloween - Mutánsok



Elérkeztünk a Hello Halloween végére, és egyúttal a sorozat fénypontjához. Az utolsó témánk a mutánsok lettek, ami megint nem volt egy könnyű eset a számomra. Az előző témát idő, energia és ötlet hiányában passzolnom kellett, de most erőt vettem magamon és ezt a sminket dobtam össze még szerda este. Nem vagyok erre az alkotásra a legbüszkébb, de örülök, hogy így legalább kipróbálhattam és elkészíthettem a trükkös és optikailag csalóka szörnyszájat, amit hatalmas "babaszemekkel" egészítettem ki. Az alapötletet innen lestem el, a többi már csak jött magától. Én így búcsúzom a Halloweentől és a HH-tól, remélem jövőre is ugyanekkor, ugyanitt és ugyanígy összegyűlünk egy páran izgalmas és fantáziadús sminkeket alkotni. :)





Nézzétek meg a többiek munkáit is: