FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2013. október 3., csütörtök

Hello Halloween - Barokk


Lehet csalódást fogok okozni sokatoknak, mert most a témánkat a "Barokk"-ot teljesen más oldalról közelítettem meg, pontosabban az ellentétét készítettem el, mint amire egyébként mindenki gondolt volna. Meg kell valljam, hogy az eredeti elképzelésem egy sokkal grandiózusabb smink megalkotása volt, de se időm, se pénzem nem volt (így hó végén), hogy megvegyem a hozzávaló alapanyagokat. Így többek között ezért készült el ez a finom, visszafogott smink. Meg azért, mert imádom a fenti képet és az ehhez kapcsolódó képsorozatot, annyira gyönyörű benne minden. Szóval, ha részleteiben nézitek a képeimet és nem teljes egészében, el lehet időzni a smink egyes elemein, amiben igyekeztem visszaadni kicsiben a barokk stílus pompáját.


Kezdeném a szemöldökkel. A saját szemöldököm helyére valami sűrű, az enyémnél kicsivel egyenesebb változatot képzeltem el, így a jól megszokott szemöldök eltüntetési módszert alkalmaztam, majd egy világosabb és egy sötétebb barna szemhéjpúder segítéségével kialakítottam az új szemöldök formáját. A szemeim, bár elsőre igen egyszerűnek tűnnek, többféle színből alakítottam ki. Nemrégiben kaptam egy mini Lancôme palettát, amiben gyönyörű sötétlila és csillogó bézs színek kombinációja van összerakva, ezeket használtam fel a szemhez. Mindezt pedig a GDE - Trophy Wife aranyszínű pigmentjével tetőztem be, ezzel húztam meg a tusvonalat és a szemöldököm alatti kis mintát is. 


Az arcom nagyon természetesnek, élettől sugárzónak akartam, erre az YSL Le Teint Touche Éclat alapozója tökéletes, a benne lévő aranypigmentek sugárzóvá teszik a bőrt, imádok ezzel dolgozni. Erre természetesen a Sleek Face Form paletta highlighterével is besegítettem. Pirosítónak szintén ajándékba kapott Lancôme Blush Subtil - Brilliant Berry árnyalatát használtam, amivel az arc gyönyörű rózsás árnyalatot kapott. Imádok játszadozni az ajkak formájával és színével, így ez most sem volt másként. Alapnak a MAC Candy Yum-Yum rúzsát használtam, és középre pedig, hogy kicsit ombrés hatású ajkakat kapjak, a vadiúj RiRi <3 MAC kollekció, Talk That Talk rúzsát dolgoztam el.


Igaz, ez a kis sorozat arról szól, hogy minél ötletesebb, nagy volumenűbb sminket készítsünk el Halloween alkalmából, de úgy gondolom, nem árt, ha van egy kis visszafogottság is ebben a kirívó ünnepben :)

Nézzétek meg a többiek munkáit is: