FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2013. január 17., csütörtök

The 31 (Day) Week Nail Challenge - 3. hét: SÁRGA




Nagyon gyorsan telnek a hetek, és ez az államvizsgára tanulás függvényében még inkább igaz. No, de a körmös kihívásomra mindig szakítok egy kicsi időt a nagy tanulás közepette, így megragadtam az eheti színt és indulhatott a körmös bűvészkedés!

Mikor láttam, hogy a sárga lesz a soros ezen a héten, egyből meg volt hogy melyik lakkom fogom használni: China Glaze Sun-Kissed!!! Hogy miért? Magyaráznom kell? Mert gyönyörű és mert rikít a messzeségből ez a szövegkiemelő színű, durva sárga.  Na de persze muszáj volt egy kis csavart belevinnem ebbe a hétbe, nem akartam pőrén hagyni ezt az árnyalatot, az elég snassz lett volna. Ezért jött a sima fehér dekorszalag, amit szépen felaggattam a körmöm minden sarkára, majd egy nagyon régi Essence Multi Dimenson lakkal, a 66 Most Wanted nevű csokibarna árnyalatával lefedtem szalagostul mindenestül a körmeim. Ezt követően gyorsan lehúzogattam a szalagokat és íme, kész is volt a remekmű. 

Végre az elmúlt hetek után ez az első alkotás, ami tényleg tetszik, és valószínűleg azért mert ha ránézek, óhatatlanul is a nutellás-banános palacsinta jut róla eszembe :D Meg hát olyan jó kis geometrikus, nagyon figyelemfelkeltő. 

A képek elég suták lettek, de fogjuk rá a rossz időre és az időhiányra :)

Jobb kezecske
Bal kezecske


A kihívás többi állomása:

1. hét - Piros