FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2013. január 5., szombat

A tökéletes piros rúzs - Illamasqua Box




Régóta szerettem volna magaménak tudni egy Illamasqua sminkterméket, szerencsére Halloweenkor sikerült 30%-kal olcsóbban hozzájutnom ehhez a tökéletes vöröshöz, a méltán híres Box elnevezésű rúzshoz. Igazából az Illamasqua termékskálájában vagy 5 féle piros rúzs biztos van, így nehéz volt a választás, de nem hiszem, hogy rosszul döntöttem (egyikkel se döntöttem volna rosszul egyébként :D).

Ez előtt csak egy pirosom volt, méghozzá az Avon Red 2000 árnyalata, ami krémesebb textúrájú, de már nagyon vágytam egy matt változatra is. Dédelgetett álmom volt a MAC Ruby Woo-ja, de most hogy már a Box tulajdonosa vagyok, ez a vágyakozásom is alábbhagyott. Az Illamasqua klasszikus rúzsának névadója nem más, mint a márka sminkmestere Alex Box, akiről természetesen tudjuk, hogy zseniális, és nem mellesleg nem csak a nevét adta ehhez a darabhoz, de rendszeresen viseli is ezt az árnyalatot, ami a hivatalos leírás szerint egy mély skarlátvörös, matt textúrával. (A kamerám képtelen volt visszaadni az eredeti színét)

Mióta megérkezett hozzám, azóta szerelmes vagyok és legszívesebben minden nap ezt a színt hordanám. Annyira magára vonzza a tekintetet, hogy mellé nem igényel még pluszba semmilyen szemsminket, csak egy kis szempillaspirált, maximum szemhéjtust használok ezzel együtt. A matt textúrából adódóan nem mászik el, nagyon tartós, ugyanakkor könnyen eltávolítható, nem hagy nyomot maga után. Amit talán negatívumként róhatnék fel neki az talán az, hogy csomósodik. Úgy tudnám ezt leírni, hogy apró kis darabokra áll össze egy idő után a számon. Ez azért nem tetszik, de elviselhető. Szabad szemmel észrevenni nem lehet, csak én érzem, ha összenyomom az ajkaimat. Felviteléhez és a szín elegyengetéséhez elengedhetetlen az ajakecset. Én mondjuk még kontúrceruzát is használok, mert egyszerűen ez a rúzs megköveteli a precíz eldolgozást és a csókosra rajzolt ajkakat.

Ha felkeltette az érdeklődéseteket, akkor nézzétek meg az Illamasqua honlapján, ahol meg is vásárolhatjátok, továbbá érdemes figyelni a Facebook oldalukat is, mert elég gyakran vannak náluk leértékelések, így ha szemfülesek vagytok, még olcsóbban is hozzájuthattok.