FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. augusztus 14., kedd

BYS Neon és Color Change körömlakkok



Ezt a két lakkot még a Project Pretty által nyertem, most jött el az ideje, hogy bemutassam, bár mostanában igen gyakoriak nálam a körmös posztok. Őszintén szólva nagy elvárásaim voltak ezekkel a lakkokkal szemben, de sajnos nem arattak nálam osztatlan sikert.

A rendeléskor mindenképpen különleges színeket akartam választani, így esett a választásom a rikító zöld Fatal Attraction elnevezésű lakkra és a színváltós Glitter Purple-re. Ez utóbbiban már az elején kicsi csalódtam, mert az emlékezetem szerint én nem ilyesmit néztem ki magamnak. Mindezek ellenére nagy örömmel láttam neki a tesztelésüknek.



A Fatal Attraction egy élénk, nem is neon zöld, inkább "ogre zöld" árnyalat. Sajnos eléggé átlátszó, még a 3.-4. réteg után is látszanak a körömvégek. Ezáltal a színe sem olyan élénk, mint vártam, szerintem fehér alappal biztos sokkal jobban fest. Felvitele nem okozott nehézséget, könnyű eloszlatni a körmökön. csalódásomat inkább a színe okozta, mert én sokkal rikítóbbra számítottam a képek alapján.

A Glitter Purple-t szégyen szemre múlt héten próbáltam ki először és azt kell, hogy mondjam nem tetszik. Nekem valahogy túl egyszerű, és kicsit emlékeztet az olcsó 100 Ft-os gyerkőc sminkkészletekben lévő körömlakkokra. Színváltozása hideg víz hatására történik, én csak egy egész halvány változást láttam benne, nem többet, de lehet én voltam a béna. Egyébként mattra szárad, apró csillámok vannak benne, és halványrózsaszín árnyalata van, nagyon visszafogott szín. Száradása nem a legjobb, pár óra elteltével is, ha nem voltam óvatos fel tudtam kaparni egy jó csomó lakkot a körmömről. Bánom már, hogy ezt választottam, mert egyrészt valahogy ez a csillámos megoldás egy ilyen lakknál nem jön be, másrészt vannak sokkal szebb színek ebben a kategóriában a BYS-nél.

Ezen a képen viszont kifejezetten tetszik, de nálam teljesen nem így nézett ki. Mindenesetre lehet adok neki még egy esélyt, hátha belopja magát a szívembe. 

Forrás:  http://www.manicureaddict.com/2011/05/bys-color-changing-mood-polishes.html 

Valahogy negatív hangvételű lett ez a poszt, pedig a swatchokat elnézve nagyon jó kis színeket kreálnak a márkán belül, engem kifejezetten érdekel pár körömlakk ebből és a többi kollekcióból is. A szemhéjpúder palettával pedig nagyon elégedett vagyok, annak is szentelek majd egy posztot, ha lesz rá időm :)

A nyereményeimet a Tesminked.hu oldalról válogattam, de a BYS lakkokat a byscosmetics.hu oldalról is tudtok rendelni.