FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. július 1., vasárnap

Catrice Coolibri Szemhéjárnyaló Ceruzák - Exotica/Birds Flying High



A blogon már láthattatok sminket ezekkel a termékekkel, és olvashattátok is, hogy mennyire odavagyok értük. Most kicsit közelebbről mutatom be őket, hátha valaki kedvet kap valamelyikhez. :)

Valahogy én mindig szkeptikus voltam az ilyen szemhéjárnyaló ceruzákkal kapcsolatban, nem is igazán értettem, hogy mi a lényege, hiszem szemceruzának nem igazán használhatóak, szemhéjon meg 100%, hogy elmászik, elkenődik stb., legalábbis eddig így gondoltam. Nekem van még az "ősidőkból" egy MAC Greasepaint Stick-em, amit kb. háromszor használtam. A kézfejemre kenve gyönyörű fekete, lila fénnyel, a szememen viszont egy káosz: foltos, maszatos, nem tartós, és tényleg a zsírkrétához tudnám hasonlítani. Szóval engem elsőre erre emlékeztettek a Catrice féle szemhéjárnyalók, de mikor kipróbáltam a boltban őket, meggyőztek. Puha, selymesen siklik a bőrön és iszonyatosan pigmentált színekről beszélünk. Szerintem a két legszebbet hoztam el a négy közül, a narancsos-korallos Exotica-t és a türkizkék Birds Flying High-t.



Már maga a csomagolás szívet melengető, hiszen megegyezik a ceruza színével egyrészt, másrészt a kolibris minta is önmagában szemet gyönyörködtető, és különlegessé teszi a terméket. A ceruza kicsavarható, lekerekített vége pedig ideális arra, hogy egyenletesen, a szem egészére fel tudjuk vinni a színt.  Amint már mondtam, nagyon pigmentált, egy húzással teljes fedést tudunk elérni, és mindemellett a puha textúra megkönnyíti a satírozást is. Ennek ellenére ez nem szárad elmozdíthatatlanná, ebből kifolyólag nem is lesz lerobbanthatatlan, de pont annyira tartós, hogy ne mászkáljon el a szemen és ne csináljon belőlünk "színes pandát".



Kipróbáltam mindenféle alap nélkül mindkét színt a szememen, és azért kellett egy jó 3-4 óra, míg belegyűrődtek a szemhéjráncaimba, (mondjuk az én szemhéjam igen olajos, szóval ahhoz képest az is valami, hogy eddig kibírta) de úgy vettem észre, hogy az Exotica árnyalat egy fokkal tartósabb, mint a Birds Flying High (bár a kép meghazudtolja ezt, de én úgy tapasztaltam, az Exotica jobban teljesít). Azt viszont pozitívumnak tartom, hogy bár nem maradtak makulátlanok pár óránál tovább, egyáltalán nem kenődtek el minden irányba, ugyanolyan szépen megmaradtak ott, ahol felkentem őket. Viszont a fentebb linkelt sminkemnél az UDPP alapot használtam a szemhéjamra, erre tettem az Exoticát, plusz már rátapogattam egy kicsi szemhéjpúdert és így 10 órán keresztül mozdulatlan maradt a szememen a szín! Én mindenképpen így javasolnám a használatát, szemhéjpúder alappal, mert még tartósabbá tehetjük őket, és így akár önmagukban is hordhatóak.

Aki nem fél a vad színektől, vagy valami olcsó, de jó minőségű újdonságot szeretne csempészni a kozmetikumai közé, annak csak ajánlani tudom ezt a szemhéjárnyaló ceruzát, garantáltan a neszesszer éke lesz :)