FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. június 20., szerda

Trend smink - Bordó ajkak

Forrás: FashionFave


Bár most lubickolunk a pasztell és neon árnyalatok tengerében, sztárjaink és a kifutók máris az új, őszi  trenddel rukkoltak elő, melynek középpontjában a sötétbordó ajkak állnak. Engem kicsit a goth stílusra emlékeztet, amiben Katy Perry is bőszen virít mostanában. Úgy gondoltam, itt az ideje bevetnem a kedvenc bordó rúzsom, a Chanel Rouge Allure - Precious árnyalatát, és mellé egy enyhén lilás szemsminket is feldobni.

Igazából a smink munkásabb része természetesen a szem volt. Szemhéjalapozóra került fel egy halványan fénylő bézs szemhéjpúder, majd a külső V-be a taupe árnyalat, amit szépen elsatíroztam. Erre jöhetett egy bordó csillámokkal megszórt, lilás szemhéjpúder, épp hogy a taupe-ra ráütögetve. Ugyanezzel a színnel kiemeltem az alsó szempillavonalam, majd a szemzugba a már előzőleg használt bézs árnyalat került, highlightként. A mozgó szemhéjamra arany fényű rózsaszín árnyalatot tettem, ezt követően fekete szemhéjpúderrel kontúroztam a szemem. Miután felkerült a szempillaspirál, jöhetett a pirosító és a rúzs.

Én ezt a sminket buliba, de akár egy elegánsabb eseményre is el tudnám képzelni. :)







Arc:
  • Skin 79 Triple Function BB krém
  • MAC MSFN - Light
  • MAC Sheertone pirosító - Coygirl

Szem:
  • Too Faced Shadow Insurance
  • Naked paletta - Virgin, Creep
  • Sleek Oh So Special paletta - Bow, Gateau, Wrapped Up
  • MAC - Trax
  • Maybelline One by One szempillaspirál

Ajkak:
  • Maybelline ColorSensational kontúrceruza - 338 Midnight Plum
  • Chanel Rouge Allure - Precious