FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. június 27., szerda

Catrice Coolibri Zsákmány



Tegnapelőtt valami fantasztikus nagy boldogság ért engem, amire már évek óta vágytam és sosem gondoltam volna, hogy teljesülni fog. Nem, nem gyerekvállalásról beszélek, sokkal inkább karrierről. ;) Szóval ennek örömére nagyon megajándékoztam magamat a Catrice legújabb trendkiadásának, a Coolibrinek a kollekciójából pár darabbal. AZ egész nagyon el van találva, csupa jó termékek vannak benne, klassz színekkel és nem utolsó sorban nagyon jó minőséggel is meg van áldva mind. 

Az én kosaramban a Twist of Lemon körömlakk, a Gorgeous Blossom szájfény és két darab szemhéjárnyékoló ceruza, az Exotica és a Birds Flying High került. Olyan nehéz volt a választás... a szájfények közül a kék is nagyon tetszett, de inkább a kicsivel "extrább" változat mellett döntöttem. A szemhéjárnyaló ceruzák mindegyike csodaszép, az korallos árnyalat egyértelmű volt, hogy jön velem, de a kék is lenyűgöző volt, nem hagyhattam ott! A körömlakk pedig olyan különleges, pláne felkenve... Kipróbáltam egyébként a zselé állagú pirosítót is, ami szintén különleges, egész tartósnak tűnik, de rettentő kicsi, egész kevés van egy tégelyben.

Mindegyik termékről lesz külön poszt, jelenleg annyi tesztelni valóm van, hogy alig győzöm már szerkesztgetni a képeket és írni hozzájuk a szöveget. :) Mellékelek ide pár képet a kollekcióból, mert már látványra is mesések, a kis kolibri minták pedig megkoronázzák a csomagolást! Sminket is tervezek készíteni  a zsákmánnyal, teljesen megihletett a kollekció.




Képek forrása: google