FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. május 24., csütörtök

Project Pretty döntő, vélemény és ezer köszönet



Az egész úgy kezdődött, hogy megláttam Zsuzsinál a játék felhívását, és azonnal el is döntöttem, hogy jelentkezem a versenyre. Nagyon jó mókának gondoltam, szeretem az ilyesmi kihívásokat és kíváncsi is voltam, hogy meddig jutok el egy ilyen megmérettetésben. Aki közelebbről ismer az tudja, hogy az első fordulós versenysminkek megnézése után az volt az érzésem, hogy én maximum a harmadik körig juthatok el, nagyon erős, ügyes és tehetséges ellenfeleim voltak. Aztán bejutottam a harmadik körbe...majd a negyedikbe...és végül az ötödikbe is. Mikor Vikivel ott voltunk ketten a döntőben, még akkor sem hittem el, hogy valóban eljutottam idáig, és mikor megláttam a végeredményt, ahol engem hozott ki a zsűri nyertesnek, a szavam is elállt. Még most sem hiszem el ezt az egészet, hiszen egyik pillanatban még ment a verseny, a másik pillanatban lezárult egy "korszak" és utolsóként távoztam a versenyből. Ma már arra keltem, hogy nincs miért izgulni, a gondolataimnak már nem kell a versenyen, a sminkeken cikáznia, véget ért ez is. Kicsit szomorú is vagyok, nagyon gyorsan elrepült ez a pár hét, viszont örülök is, mert rengeteg energiám elszívta a verseny, jó lesz kicsit pihenni. Akik nem voltak ebben benne, nem tudhatják, hogy milyen nehéz újabbat, jobbat, szebbet és ötletesebbet kitalálni hétről hétre, és megvalósítani azt a lehető legjobban, legtökéletesebben. Az ember egyszerűen lekókad, mint egy virág, és úgy érzi, hogy az egész ötlettára alján van és nincs olyan ötlet, amit elő lehet húzni a dobozból, pláne nehéz olyat találni, ami meg is állja a helyét a versenyben.  

Én a PP alatt sokat tanultam, sok mindenre jöttem rá a sminkelési technikáimmal kapcsolatban. Nem vagyok precíz, pontos, nem vagyok az a pepecselős fajta és nem tudok olyan pontossággal megrajzolni egy motívumot, mint amit Viki könnyűszerrel megtett a 4. és az 5. fordulóban. Igen, ezeket mind belátom, és igyekszem ezen a téren is fejlődni, bár úgy gondolom, én talán más területen vagyok jó, és lehet a precizitást meg kell hagynom annak, aki ért hozzá. Szerencsére a verseny végeztével megszűnt a nyomás és a tökéletes smink teljesítésének kényszere is. A blogomban, az "otthonomban" azt teszek ki, olyan sminket csinálok és úgy, ahogy akarok. Mondhatnám azt is, hogy "Az én házam, az én váram", ahol szabadon szárnyalhatok. Akinek tetszik benéz, esetleg kommentel vagy feliratkozik, akinek nem, az továbbmegy egy másik, számára kedvesebb blogra. Ez a világ rendje és ez nagyon jól van így. 

Ezúton szeretném megköszönni mindnyájatoknak a támogatást, a biztató szavakat, a szavazatokat, nem gondoltam volna, hogy ennyi ember fog szurkolni értem, rettentően jól esik :)) Köszönöm Nektek!

Úgy gondolom ez egy nagyszerű verseny volt, Zsuzsi remekül levezényelte, és nagyon jól összeválogatta a lányokat. Mindegyik más karakter, más technikával, más ötletekkel, egy teljesen más világ mindegyik lány, de szerencsére egyben hasonlítunk: szeretünk sminkelni, sőt imádunk! És ha minden másban különbözünk is, megnyugtató, hogy ez az egy összeköt minket :)

Most pedig szeretném bemutatni, hogy nekem melyik lánytól melyik smink tetszett a legjobban a verseny alatt, mert igazán érdemes őket is megemlíteni, ha már PP-ről van szó:


  • Tornyi Alexandra - 2. forduló - Tavaszi/Nyári sminktrendek (MAC Neo-N)
Alexandrának ez a sminkje tetszett a legjobban, nagyon kontrasztos volt, vad és egyszerűen szép, a kék szempillák lenyűgöztek :) Szerintem remekül visszaadta a téma hangulatát, kár, hogy ő pont ebben a fordulóban esett ki, kíváncsi lettem volna, hogy a többi fordulóban mit alkotott volna.


  • Azari-Vozár Viki - Döntő - A hét főbűn (Lustaság)
Viki az első fordulóban esett ki, és bár ezt a sminket versenyen kívül készített el, engem lenyűgözött. Nincs túlkomponálva, egyszerűen mindent elmond arról, hogy milyen a lusta ember. A tollak remek ötlet, a kis csipke minta is nagyon édes :)


  • Papp Lívia - 1. forduló - Musical (Macskák)
Lívia már az első körben lenyűgözött mindenkit a Macskák ihlette sminkjével! Nekem többek között azért lett ez tőle a kedvencem, mert az árnyékolást és a kontúrozást remekül megoldotta, és azok a mértani pontosságú "cica csíkok"... nem kell többet mondanom, azt hiszem, zseniális lett :)



  • Hittner Viki - 4. forduló - Karnevál (Lepke maszk)
Nem tudom elégszer elmondani, hogy mekkora csodálója vagyok Vikinek! Szerintem nem csak én, de még sokan elámultunk ezen a gyönyörűen kidolgozott lepke maszkon, ami a versenymunkáinak csúcsa volt. :) Ilyen ötlet sem mindennap ugrik ki az ember fejéből, le a kalappal előtte.




  • Eleven Mónika - Döntő - A hét főbűn (Harag)

Mónika is erősen indított a mezőnyben, a Macskák ihlette smink toronymagasan győzött az első fordulóban. Ennek ellenére, rendkívüli módon itt is a döntőben mutatott versenyen kívüli sminkjét szeretném "leg"-nek kiemelni. Csak úgy mint Azari-Vozár Vikinél, ennél is tetszik, hogy a smink "mesél" a megszemélyesített bűnről. A fekete-vörös kombinációja, a gonosz tekintet és persze az éjfekete ajkak remekül passzolnak egymáshoz :)





Ennyi lett volna az én kis összefoglalóm a versenyről :) Köszönöm mindenkinek még egyszer mindent, és természetesen izgatottan várom a Project Pretty 2-t! 

Aki pedig lemaradt volna, az a képekre kattintva megnézheti a egyes fordulókban készített sminkemhez kapcsolódó bejegyzéseim: