FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. május 15., kedd

Kreatív Kedd - Tim Burton




Van, aki szereti, van, aki ki nem állhatja, de az biztos, hogy nem lehet elmenni mellette. Tim Burton az, aki lelkünk legsötétebb, legmelankolikusabb bugyrait hozza a felszínre a filmjein keresztül. Bennem még élénken él az Ollókezű Edward minden egyes kockája, amit először kicsi koromban láttam, és Johnny Depp remek alakítása, akivel a rendező már kismillió filmet készített. Depp, Burton és a felesége, Helena Bonham Carter szinte elválaszthatatlanok lettek, ha valami sötét, humoros alkotásról van szó. A héten pedig nem más, mint Tim Burton munkássága előtt tisztelgünk egy-egy smink elkészítésével.

Nehéz volt most erre a témára ráhangolódnom, hiszen a Project Pretty első fordulójában is egy Tim Burton által készített film ihletett meg (Sweeney Todd pontosabban), szóval itt megint valami újat kellett alkotnom. Nézzétek el nekem, mert nagyon lusta voltam. Nem "öltöztem be" az alkalomhoz, csak a sminket dobtam fel az arcomra és fotóztam. Persze pont akkor kezdett el könnyezni a szemem, szóval tényleg csak pár képet tudtam csak lőni, de még szerencsém volt, időben lekaptam a sminket. Ó, igen, a lényeget elfelejtettem. A Halott Menyasszony c. animációs filmből merítettem ötletet és magának a halott menyasszonynak sminkeltem magam.



És íme az én verzióm. A képekből látszik azért, hogy a sminkelés alatt a fehér arcfesték, a lila és kék szemhéjpúderek voltak a legtöbbet használva.




Arc:
  • Noname fehér arcfesték
  • Ben Nye ES-82 Royal Purple (kontúrozáshoz)
  • Sleek Circus paletta ciánkékje (kontúrozáshoz)
Szem:
  • Too Faced Shadow Insurance szemhéjalapozó
  • Ben Nye ES-82 Royal Purple
  • Ben Nye ES-70 Teal
  • Sleek Circus paletta - ciánkék és csillogó éjkék színek a szemhéjra
Ajkak:
  • Maybelline ColorSensational ajakkontúrceruza - 338 Midnight Plum
  • MAC Sheen Supreme - Full Speed


A többiek alkotásai:
Zsófi
Kriszti
Suzy
Emese
Rita

Vendégbloggerünk pedig Zsuzsi, a LivinPretty blog írója :)


Nektek melyik a kedvenc Tim Burton filmetek?