FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. február 2., csütörtök

Pár apróság a magam örömére


Ez most egy rövidke poszt lesz, két terméket szeretnék bemutatni, amit még egy héttel ezelőtt vettem. Igazából nagyon örülök nekik, szeretem az ilyet, mikor csak úgy megveszek valamit és az hetekig képes lenyűgözni.

Az első egy szájfény lesz, méghozzá a Maybelline ColorSensational Cream Gloss - 415 Coral Blush árnyalatban. Mikor először kipróbáltam a tesztert, azonnal belezúgtam. Mindig is a gyengéim voltak a narancsos, kicsit pinkes árnyalatok, ez a darab pedig különlegesen szép. Alapjában véve egy gyönyörű korall szín, apró arany csillámokkal, ami valami mesésen mutat az ajkakon, így kétségtelen volt, hogy a kosaramba rakom. A másik ütős érv a textúrája volt. Én alapjában véve nem szeretem a ragacsos szájfényeket (egy darab MAC Lipglassom van, még a Fafi kollekcióból, de összesen kb 3x használtam, mert nem bírom azt az érzést, amit a számon hagy), meg úgy különösebben nem vagyok a szájfények híve. Viszont ez a darab valami eszméletlenül jól szuperál. Nem ragacsos, de nem túl folyós, kicsit egy folyékony ajakrúzsra emlékeztet az állaga. Az applikátorral remekül el lehet dolgozni az ajkakon, tehát minden szempontból ez egy számomra tökéletes darab. Még a csillogása is pont annyi, amennyit egy szájfényben el tudok viselni. Nem beszélve az illatáról, ami egy nagyon kellemes, narancsos íz, nekem mindig a nyarat juttatja eszembe, ha felkenem. Az ára 1799,- , ha jól emlékszem. Nem a legolcsóbb, de állítom, hogy minden egyes forintját megérte. Még gondolkodom azon, hogy esetleg a többi színből is beszerezzek, annyira belelkesültem :)





A másik zsákmány pedig a MaxFactor szemceruza 090 Natural Glaze árnyalatban. Már régóta szemeztem vele, ugyanis ősidők óta szerettem volna egy természetes, bőr színű szemceruzát az alsó vízvonal kiemelésére. Szerintem a fehér szemceruza nem a legtermészetesebb módja annak, hogy optikailag megnagyobbítsuk a szemünket, én ezt kifejezetten csak extrémebb sminkeknél használom, a hétköznapokon a már jól bevált Astor Mikado 04 Pink Manga árnyalatot használom, ami egy nagyon nagyon halvány rózsaszín szemceruza, de igen természetesen hat a vízvonalra kenve. Mivel már ez sem egy mai darab, mindig kutakodtam a drogériák polcain, hátha rálelek egy tökéletes bőrszínhez hasonló szemceruzára. Így akadtam rá erre a MaxFactor-os darabra. Bár az ára kicsit húzós, mindenképpen megvettem, mert ki tudja mikor fogok ezzel újból összetalálkozni. Lenyűgözött ez a kis darab, nagyon krémes, könnyű felvinni a szemre, így a vízvonalra még kitűnőbb használni. Amit utálok benne és ez majdnem egységesen az összes MaxFactoros kozmetikumra igaz, az a csomagolás. Annyira öregesen néz ki ezzel a kék színnel, hogy nem csoda, hogy eddig nem is nagyon néztem a MaxFactor-os szemceruzák felé. Pedig nagyon jól szuperál, kár, hogy a csomagolás elég riasztó. Azért pedig előre is elnézést, hogy a képeken ilyen undorító a ceruza felülete, de sehogy se tudtam leimádkozni róla azt a ragacsot, ami rajta volt. 





Összességében két igen hasznos zsákmányra bukkantam, csak ajánlani tudom mindenkinek :)