FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. február 13., hétfő

Lana Del Rey inspirálta smink




Az elmúlt pár hónapban egy új csillag jelent meg az amerikai zenei paletta egén, név szerint Lana Del Rey, aki füstös hangjával, retro megjelenésével és hűvös eleganciájával sejthetően az elkövetkező év(ek) nagy sztárja lesz. Bár számos pletyka terjeng körülötte, miszerint az egész imázsa, külseje csak egy jó marketing fogás, ráadásul a Saturday Night Live-ban való szereplése is csúfos kudarcot vallott, engem személy szerint mégis megfogott ez a lány. A zenéje 0-24-ben megy az iPodomon, szerintem csodaszép arca van és a stílusa is nagyon bejön, kifejezetten szeretem az ilyen '50-es, '60-as évekkel kevert modern öltözködést. Én úgy vagyok vele, hogy addig nem törődök semmilyen pletykával, ameddig az érdeklődésem fenn tartja a zenéje.

 

A sminkjéről is érdemes pár szót ejteni. Az eddigi megjelent képein mindig a klasszikus tussal kihúzott cicaszemek, sűrű szempillák, és a matt, bőrszínű ajkak voltak rá jellemzők, ami az általa képviselt stílushoz nagyon jól passzol és szerintem nagyon okos dolog, hogy nem a száját hangsúlyozza inkább, hanem a szemét. Ettől sokkal befogadhatóbb, és lágyabb lesz az összkép róla. Ez alkalommal én is hasonlót próbáltam megalkotni. Igyekeztem a szememet és a számat optikailag "megnagyobbítani" a hamisíthatatlan Lana Del Rey look elérése érdekében. A szememet vastagon kihúztam egy fekete tussal, majd sűrű, kicsit lefelé ívelő szempillákat használtam, az alsó vízvonalat és az alsó szempillasor egészét  befestettem fehér szemceruzával, így sokkal nagyobbnak tűnik a szemem az átlagosnál. Az ajkakat bőrszínnél kicsit sötétebb szájceruzával kontúroztam a természetes vonalat átlépve egy kicsivel, majd miután besatíroztam vele az ajkam egészét, testszínű rúzzsal fedtem be, végül egy zsebkendő segítségével mattítottam le. Nem mondom, hogy egy hasonmás versenyen nyernék ezzel a sminkkel, de egész jól nézett ki élőben :)

Arc:
  • Maybelline Affinitone alapozó - 09 Opal Rose
  • Artdeco fixáló púder
  • MAC MSF - Blonde
Szem:
  • MAC Paint Pot - Nubile
  • UD Naked - Naked, Buck, Virgin
  • Sleek Oh So Special - Wrapped Up, Bow
  • Maybelline gél állagú szemhéjtus
  • NYX Jumbo EP - Milk
  • Maybelline One By One szempillaspirál
  • MAC Brow Set - Girl Boy
  • No name műszempilla
Ajkak:
  • Catrice kontúrceruza - 030 Lost in the Rose Wood
  • Manhattan rúzs - 53K