FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. február 2., csütörtök

Díjeső



Úgy látszik mostanában mindenkit elért a díj osztogatás láz, és a legmeglepőbb módon, ez engem is elért :) A nekem adott díjakat nagyon szépen köszönöm Paphu-nak, Poppy Vintage-nek és Viki-nek :)

A "Versatile Blogger" díj szabályai a következőek:


  • köszönetnyilvánítás
  • 7 random dolog magadról
  • +15 másik bloggert megjutalmazni a díjjal és értesíteni őket :)
Az első pontot már megtettem, a másodikat most mindjárt megteszem, de a harmadikat azt hiszem meg fogom szegni, ugyanis nem tudok csak 15 bloggert felsorolni, akiket kedvelek, ne haragudjatok :) Számomra mindenki megérdemelné ezt a díjat, le a kalappal mennyi erőfeszítést és munkát áldoztok egy-egy posztba nap, mint nap! Úgy, hogy ez a díj, mindenkié, fogadjátok sok szeretettel :) 

És az ígért 7 random dolog rólam:

  1. Bölcsődés koromban leugrottam a mászókáról és pont az állammal érkeztem a földre. Azóta egy szép heg ékesíti azt.
  2. Szeretek, és viszonylag jól tudok énekelni, a zuhany alatt vagy 8 számot is el szoktam énekelni :)
  3. Utálom a tejet, és a sajtot önmagában ki nem állhatom. Viszont a sajtos ízesítésű dolgokat és a reszelt sajtot imádom
  4. Nagyon fázós vagyok, télen minimum 4 réteg van rajtam még itthon is
  5. Középiskolában a közgáz tanárnőm Armani-nak becézett a szokatlan öltözködési stílusom miatt
  6. Kicsi korom óta rajongok a 15-17. század közötti festményekért, öltözékekért, bútorokért stb. Marie Antoinette és Sissi még a mai napig is az idoljaim. Mikor a gödöllői Grassalkovich kastélyban úgy 14 évesen beöltözhettem korabeli hercegnőnek, a mennyben jártam.
  7. Sosem sportoltam életemben, egyetlen komoly sporttevékenységem a jazz balett volt, amit 3 évig csináltam. A helyi művelődési házban különböző színdarabokban is felléptünk, az egyik a Carmen balett változata volt, amiben én játszottam a főszereplőt, Carment :)