FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. január 13., péntek

YSL 2012 Tavaszi Kollekció ihlette körmök - Creamy Popsicle

Forrás: Google

Mikor megláttam ezt a kampányfotót azonnal tudtam, hogy a tavasz nincs már messze és véget érnek a kínszenvedéseim. Tulajdonképpen mindent imádok ezen a képen: a modellt, a sminket és a körmöket. Maguk a 2012-es tavaszi kollekció termékeit is egyszerűen nekem találták ki, a lila, citromsárga, babakék, a pasztelles színek el tudnak bűvölni :) A kampányfotón látható körmök valami gyönyörűek és pont eszembe jutott, hogy nekem is vannak itthon hasonló lakkjaim, miért ne használjam ki őket? :) Alapszínnek a Catrice - 520 Apropos Apricot árnyalatát használtam, a lila szín OPI - Grape a Fit, majd a Lovely fehér színű dekorlakkját is használtam, mert... hát mert miért ne? :) Ez lett a végeredmény: