FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. január 21., szombat

Tavaszváró Trópusi Szivárvány



Gondoltam, hogy amíg van egy kis szabadidőm, miért ne csinálhatnék valami színes, vidám sminket, ami kicsit közelebb hozza a tavaszt és a nyarat is:) Imádom a lilát, a rózsaszínt, így ezeknek az egyvelegéből indultam ki, majd adtam hozzá végül a többit és kész lett a nagy mű! Fontos "stratégiai" szempont volt még számomra, hogy lehetőleg a szemhéjon szereplő színek mindegyike matt legyen.

Az UD Primer Potiont használtam alapként, erre kentem fel a NYX Jumbo Eye Pencil Milk árnyalatát, majd szépen elkentem a szemhéjamon. A szempillám tövébe a GDE Slumber Party matt lilás tónusú rózsaszín árnyalatát vittem fel, egészen egy vékony sávban, utána elsatíroztam a Sleek Acid palettából egy matt középlila színt egészen a mélyítővonalig. E fölé a Sleek Circus palettájának rózsaszínes-pirosas szemhéjpúderét dolgoztam el, végül ugyanebből a palettából egy napsárga árnyalattal fejeztem be a színek rétegzését. 



A szemöldököm alá szintén felvittem a már említett Milk árnyalatot és erre tapogattam kevéske fehér szemhéjpúdert. Az alsó szempillavonalnál a Mediterrenaen palettából a Kiwi Zest nevű csillogó limezöld árnyalatot használtam, a vízvonalra pedig a NYX Slide On ceruza Azure türkizkékjét használtam. Végezetül több rétegben vittem fel a szempillaspirált, ami a Maybelline One By One féle, az arcomat az Avon Ideal Shade hidratáló alapozóval alapoztam fel, az orcámra a Benefit Georgia pirosító barackos árnyalata került. Az ilyen erős szemsminknél általában a számat is szeretem hangsúlyozni, de ez esetben nem így tettem. Helyette a MAC Cremesheen krémes szájfény Just Superb barackos rózsaszínes árnyalatát választottam.



Az eredmény: vidám, színes igéző szemek!