FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. január 10., kedd

Ore Inspired - MAC Trend Report 2012 inspirálta smink



A napokban láttam Galambos Eszter honlapján a MAC 2012-es Trend Reportját, és annyira tetszettek az ott felsorakoztatott facechartok, hogy úgy gondoltam, elkészítem az egyiket. A kiválasztott stílus neve az Ore Inspired, ami a bronzos arc és a füstös szemeket helyezi előtérbe. Igazából én kicsit sötétebbre és jóval kontúrosabbra csináltam, mint amilyen a facecharton látható, de sajnos nem sikerültek a legjobban a képek. Mostanában valami iszonyatosan undorító a bőröm, így a tél vége felé járva rengeteg pattanás jön ki rajtam, nem győzöm kezelni az arcom a sok kencével. Szóval nem igazán lett olyan ez a smink, mint ahogy terveztem, de gondoltam, mindenképpen felrakom, mert annyira azért még sem szörnyű. Az ajkam viszont nagyon tetszik, és igazából baromi egyszerűen elkészíthető. A számat a Catrice Precision Lip Liner-rel, pontosabban a 030 Lost in the Rose Wood árnyalattal kontúroztam és satíroztam be (ez a kedvenc nude szájkontúrceruzám, imádom a színét, imádom hogy puha és krémes, a legtöbbször csak egymagában viselem :)), majd a Sleek Oh So Special lilás sötétbarna színével és egy vékony ajakecsettel egészen halványan kontúroztam kizárólag az ajkak körvonalát. Végezetül egy átlátszó szájfénnyel koronáztam a művet. 

Nagyon tetszenek ezek a facechartok, tényleg érdemes egyet, kettőt megcsinálni, ugyanis rengeteget gyakorolhat vele az ember és a fantáziája is szárnyalhat, hiszen nem kötelező egy az egyben elkészíteni az ott bemutatott sminket :)