FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. január 11., szerda

Egy univerzális balzsam - Smith's Rosebud Salve

Forrás: Google

Én, az ajakbalzsamok Királynője, imádója és gyűjtője elmondhatom Nektek, hogy tíztrillió millió pici, illatos ilyen csecse-becsével rendelkezem. Most mégsem egy szuper extravagáns darabbal rukkolok elő, hanem egy olyannal, amiről merem állítani, hogy ha egyszer kipróbáljátok, soha többé nem eresztitek el.

A mai poszt főszereplője a Smith's Rosebud Salve balzsam, ami az amerikai nők körében méltán népszerű termék. Közel 100 éves pályafutásra vezethető vissza, színésznőktől kezdve a sminkeseken át kb. mindenki használja az "Álmok országában". A The Rosebud Perfume Company -t 1895-ben alapította George F. Smith, ami először kis "drogériaként" működött, majd szépen lassan kiterjeszkedett az egész országra. Legnépszerűbb termékük a Rosebud Salve, de kínálatukban megtalálható még epres, mentolos-rózsás, eukaliptuszos, "Brambleberry" (aminek nem tudom a magyar nevét, vagy hogy egyáltalán létezik-e ilyen gyümölcs, de ez egy kicsit áfonyás illatú balzsam), és vaníliás-csokoládés-mokkás változata is. Sőt, már mindezek tubusos verziója is kapható.




Az eredeti Rosebud Salve ajakbalzsam és a többi változata is egy fémdobozkában kaphatóak, az eredeti esetében ez egy kék-fehér fémdobozt takar, rajta a márkanévvel, a cég logójával és hátoldalán pedig egy rövid leírás található a használatáról. Maga a balzsam egy nagyon könnyű anyag, nem ragad egyáltalán, kicsit vizesebb, lágyabb állagú a megszokottnál. Az illata nekem elég furcsa, inkább mézes, mint rózsás, de egyáltalán nem fullasztó, az ajkakon nem érződik ez az illat. Színezete alig van, de inkább egyáltalán nincs, ami szerintem pozitívum, ugyanis ez 100%-san egy univerzális termék.

A sajátom közel 3 éve rendeltem meg, inkább kíváncsiságból, mint "szenvedélyből". Csak a kézhezvétel után, és egy kis internetes kutatás folyamán jöttem rá, hogy nem csak az ajkak ápolására alkalmas. Gondolom sokatoknak problémát okoznak az influenzás/náthás időszakok, és az állandóan száraz, piros orr. Nos, a Rosebud Salve a MEGMENTŐJE a náthától piros, "Rudolf" orroknak. Mikor először próbáltam, ledöbbentem, hogy a nátha lefolyása után mennyire puha  maradt a bőröm az orrom körül és pirosságnak semmi jele nem volt. Itt látszódik, hogy mennyire jó, hogy nem egy erősen színezett balzsamról van szó, hiszen nem hagy bármilyen foltot az érintett felületen, nem úgy mint a körömvirág krém, amitől minden egyes náthás időszak után sárga arccal mászkáltam otthon. A leírása szerint természetesen nem csak erre, de a pelenka kiütésre, a kisebb égési sérülésekre, a száraz kezekre és a körömágybőr puhítására is nagyszerűen használható. Én mondjuk eddig az orromon és a számon kívül másra nem használtam, de a tapasztaltak alapján egyéb területeken is biztosan megállja a helyét. Pozitívum még, hogy egy ekkora kis tégelyecske, melyben 22g balzsam van nagyon sokáig kitart, főleg azért, mert nem kell sokat tenni a kezelendő bőrfelületre annak érdekében, hogy hasson. 


Ár: amikor én vettem, akkor kb. $5 körül találtam az eBayen, de biztos lehet találni olcsóbbakat is, viszont a reális ár, ami biztos, hogy 100%-ig autentikus, az az előbb említett ár. Szerintem ez egyáltalán nem vészes, főleg, hogy nagyon sokáig kitart. Megvásárolható eBayen kívül még ITT és ITT is.

Mindenkinek csak ajánlani tudom, mert ha egyszer a kezetekbe kaparintjátok, nem engeditek el a neszesszeretekből :)