FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2012. január 7., szombat

Egy csipet napfény - Heti inspirációs lista 2.

Sajnos a vizsgaidőszak miatt nincs időm normális posztokat csinálni, de a közeljövőben nagyon szeretnék komolyabban foglalkozni a bloggal és lehetőleg rávenni magam, hogy több poszttal készüljek. Gondolkodtam azon is, hogy személyes posztokkal is jelentkezzek, megosszam a gondolataimat egyes témákkal kapcsolatban, bár ebben még nem vagyok biztos, hogy mennyire jó ötlet. Na de most rávettem magamat, hogy megírjam az eheti inspirációs listám. :) Hát íme:

1.) Gyönyörű ez a smink!! A halott menyasszonyos hatás valami fantasztikus!




2.) Ezen a héten egyre többször merült fel bennem a színes hajvégek gondolata, és az ilyen képek még jobban inspirálnak erre :)



















3.) Számomra Dakota Fanning mindig az az ártatlan, kék szemű szöszke kislány marad...hihetetlen, hogy egyik pillanatról a másikra így felnőtt! (És imádom azt a vérvörös rúzst!!)






4.) A napokban már írtam Facebookon, hogy rátaláltam a beautylish.com oldalra, ahol bárki megoszthatja tapasztalatait, smink kreálmányait, terméktesztjeit másokkal. Itt rengeteg inspiráló sminket lehet találni, csak ajánlani tudom!! Ezt is ott találtam:








5.) UV smink... kinek ne tetszne? :)






6.) Gyönyörű modell, gyönyörű smink! Sajnos már vége az ünnepi hangulatnak, de ez a smink még egy kicsit visszaidézi :) Csupasz szemek és bordó ajkak..valami fantaszikus párosítás.






7.) Bárcsak lenn annyi időm, hogy ilyen csuda körmöket csináljak magamnak :/







8.) Imádom ezt a lányt! Jessica Harlow valami eszméletlen szép, és nagyon jól bánik (természetesen) a smink ecsettel! Nem értem miért vagyok mostanában oda a természetes hatású sminkekért.






9.) Mostanában megszerettem mind Lady Gagát, mind a stílusát. Nincs még egy ilyen stílusikon a Földön.





10.) Valaki szánjon meg egy IGAZI holografikus körömlakkal! Minden vágyam.