FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2011. december 6., kedd

Chanel Illusion d'Ombre - 81 Fantasme



Emlékeztek még a karácsonyi kívánságlistámra? Még ha nem is karácsonyra, de a szülinapomra, ami november végén volt, teljesült az egyik kívánságom a listáról. Ez pedig nem más, mint a Chanel legújabb Illusion d'Ombre nevezetű krémes szemhéjpúdere. Vikusztól kaptam szülinapomra, aki huncut módon látta a listám, és megvette nekem ezt a szépséget! Ezúton is nagyon szépen köszönöm Neki!



Először is, essen pár szó a csomagolásról. Itt találkozhatunk a jól megszokott stílusos, fényes fekete papírdobozzal, ami a kis üvegcsénket rejti. A dobozon már látható az árnyalat elnevezése, ez a 81-es Fantasme. Kinyitva, a két "fülecskén" megtalálható egy kis rajz, hogy hogyan lehet a szemhéjpúderhez tartozó kis ecsettel (igen, mert az is jár hozzá!!) felvinni a terméket a szemre. A rajzok egyike szerint, akár "eyeliner"-ként is használhatjuk az Illusion d'Ombre-t. Az üveg csavaros fedele elegáns lakkozott fekete, közepén a Chanel logójával. Méretre viszonylag nagy, feleakkora, mint a tenyerem. 



A kis ecset szerintem egy nagyon jópofa és aranyos dolog, plusz pont, hogy külön kupakja van, így hordozhatóság szempontjából kiváló. Ez egy puha szőrű, ferde végű ecset, igazából elképzelni nem tudtam, hogy hogy lehetne ezzel felvinni a festéket és a sejtésem valahogy be is igazolódott...



Maga a szemhéjpúder egy gyönyörű irizáló ezüstös fehér, ami a fény hatására rózsaszín és zöld fényben játszik. Szerintem csodaszép, különleges szín. Érdekes módon, normál, nappali fényben egyszerű csillogó ezüstnek hat. 





Textúrája nagyon finom, könnyű, lágy, krémes (úgy beszélek, mint egy joghurt reklám haha :DD), könnyen eloszlatható, nem szárad meg fél másodperc alatt, ugyanakkor nem mászik el mindenfelé. Tartósság alapján én kimondottan tartósnak mondanám, primer nélkül épp, hogy csak egy egész kicsit ült meg a szemhéjráncokban, pedig nekem a szemhéjam rendkívül olajos. 

Természetes fényben


Mikor kipróbáltam a felvitelét az ecsettel, hát eléggé szenvedtem vele. Fel tudtam szedni vele egy keveset, de mikor a szememen akartam eloszlatni, hát össze vissza potyogott az arcomra. Amikor pedig szemhéjtusként próbáltam felkenni a szememre, az ecset hegye egyszerűen besüppedt a szemhéjpúderbe, ráadásul éles vonalat képtelenség volt vele húzni a szememen. 

Lámpafénynél

Tapasztalatom szerint felvitelének a legegyszerűbb módja, az az, ha az ujjbegyekkel egyenletesen, szépen eloszlatod a terméket a szemeden. Így sokkal könnyebb vele dolgozni, sokkal jobban lehet kontrollálni a felvitelét és az eloszlatását. 


Igazából ezt a színt nem a legtanácsosabb magában hordani. Ez egy kifejezetten olyan árnyalat, amivel más színeket lehet még pompázatosabbá varázsolni általa, Karácsonyra például tökéletes, de egy buliban is megállja a helyét, ha füstös szemsminkkel párosítjuk. Én rendkívül örülök neki, ez egy különleges része lesz a kollekciómnak :)