FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2011. december 31., szombat

B.U.É.K.



Eltelt ez az év, valami rettentő gyorsan megy az idő hihetetlen!! Az elmúlt évem mindenféleképpen eseménydús volt :) Sok új embert ismertem meg, új barátokra tettem szert, és megváltam olyan emberektől, akikről bebizonyosodott, hogy még sem olyan igaz barátok, mint ahogy állították azt magukról. Szerencsésnek mondhatom magam, hogy viszonylag kevés sérelemmel úsztam meg ezt az évet, bár akadtak azért nehéz pillanatok,de én csak a jókra szeretek visszaemlékezni :) A blogom is ezek közé tartozik. Örülök, hogy hosszú évek gondolkodása, tépődése után végre sikerült elindítanom és fenntartanom, és ezáltal a sminktudásom és a kreativitásom is fejlődött ill. kiteljesedett. A blognak köszönhetem, hogy másokat is megismerhettem, hogy mindig tudok valami újat kreálni, sosem unatkozom és általa szerencsém volt több fotózáson is sminkesként tevékenykedni, remek emberekkel együtt dolgozni. Én sikeresnek vélem ezt az évet és remélem a következő még több örömet és vidám perceket fog tartogatni :)

Mára egy egyszerű kis sminkkel és körömmel készültem. A körmeimet a karácsonyra kapott MaxFactor Nailfinity lakkal festettem ki, melynek a neve 882 Angel Nails. Egyszerűen gyönyörű a színe. Ezt spékeltem meg egy kis pötty "tengerrel".





A sminkem tényleg semmi extra: alapozó, barackos fényes pirosító, fekete és barna szemhéjpúder füstösre satírozva és megtoldva műszempillával. Az ajkamra pedig a Catrice Precision Lip Liner-je került 030 Lost in the Rose Wood árnyalatban, ami egy az egyben a MAC Kinda Sexy matt rúzs színére hasonlít!!







Ezzel a kis poszttal szeretnék Nektek boldog új évet kívánni, kívánom, hogy az új esztendő számotokra örömökben és sikerekben gazdag legyen :) ...és természetesen jó bulizást az estére!!