FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2011. november 5., szombat

Pillatenger

Sajnos nagyon le vagyok maradva a bloggal, tudom jól, de egyszerűen se erőm, se kedvem, se időm nem volt egy normális sminket ill. posztot összedobni. Siralmas, hogy ennyire nem tudok mit kezdeni magammal, ez a téli időszak a legrosszabb, semmi ötletem, ihletem nincsen, ráadásul időm sem sok. Szeretnék új dolgokat belevinni ebbe a blogba, de nem akarom ugyanazokat a sémákon végigmenni, mint a többi blogger, valami újabbra, másabbra vágyom, csak fogalmam sincs, hogy mire :D Hát remélem lassan már kitisztul a kép, és előrukkolhatok valami újdonsággal :)

Ez a mai csak egy "quickie" lesz, ezt a sminket viseltem tegnap egy barátom szülinapi buliján.




Lényegében annyiből áll az egész, hogy egy halvány mályva színű szemhéjpúdert kentem fel a MAC Nubile paint potra, majd fekete szemceruzával kihúztam a szemem, ráillesztettem a műszempillákat (H&M-es, szerintem ez a legjobb és viszonylag jó árban is van). Ezután fekete tussal kihúztam a szemem és szempillaspirállal kifestettem a pilláim. Arcra BB krém (Skin 79 Super+), majd púder (MAC MSFN) és pirosító (Benefit Sugarbomb) végül jöhetett az elmaradhatatlan pink rúzs (Barry M 62). Ennyi az egész, egyszerű, de nagyszerű, legszívesebben 7/24-ben műszempillát hordanék, ha tehetném.