FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2011. november 17., csütörtök

Models Own Beetlejuice Colletcion - Pinky Brown, Purple Blue és Golden Green Beetle Juice


November 1-től lehet már kapni a Models Own - Beetlejuice kollekcióját, amit a bogarak jellegzetes színes szárnyai ill. páncéljai alapján álmodtak meg. A leírás szerint a lakkok mindegyike duokróm finishű, ez a promo képeken nagyon szépen látszik is. Mikor megláttam ezt a kollekciót, hát azonnal beleszerettem! Kétségtelen már régóta fájt a fogam egy ilyesmi lakkra. Ráadásul, ahogy eddig körbenéztem, a Models Own lakkokat sok helyen dícsérik, így gondoltam le fogok csapni rá az első alkalommal. Hát ez az alkalom Vikusznak volt köszönhető, ugyanis az Asos-on már október 30-tól elkezdték árulni a lakkokat, és szerencsénkre ő volt olyan szemfüles és szólt nekem is erről a lehetőségről. Megdöbbenésünkre az 5 árnyalat közül másodpercek alatt már csak 2 maradt, így sajnos az Aqua Violet árnyalatról lemaradtam, mert annyit gondolkodtam azon, hogy melyeket válasszam ki. :(

Balról: Pinky Brown, Golden Green, Purple Blue


Na de térjünk át magára a lakkokra. Tehát az én színeim a Pinky Brown, Golden Green és a Purple Blue. Természetesen élőben teljesen eltérnek a színek, mint a felturbózott promo képeken. Ez volt számomra az első csalódás, bár erre azért fel voltam készülve. Érdekes módon a három szín teljesen különböző állagúak. A Pinky Brown és a Purple Blue csillámosabb, "érdesebb", míg a Golden Green selymesebb textúrával rendelkezik. Pont emiatt különbözik a felvitelük is. A Purple Blue volt a leggyengébb, ide kb 3 réteg kellett ahhoz, hogy jól fedje a körmöm, a Pinky Brown-hoz elég volt 2 réteg is, míg a Golden Green már egy rétegnél is jól fedett, de biztos, ami biztos, még egy réteget rávittem. 


Pinky Brown



A végeredményben kicsit csalódott voltam. A három közül talán a legszebb a Pinky Brown. Ez valóban egy különlegesebb szín, a rezes csillogása tényleg szép. A Golden Green egyáltalán nem duokróm számomra... gyönyörű szín, ez tény, de nem duokróm. A Purple Blue még fejtörést okoz nekem, ugyanis nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem. Mert ez igazából nem lila, hanem barnás színű, és ahogy megcsillan rajta a fény, kékesen pompázik...de nem karakteres, nem az a WOW árnyalat. Tartóssága nem rossz, kb. 4 napig kibírta rajtam.


Golden Green



Purple Blue


Összességében vegyesek az érzéseim. Szépnek mindegyik szép, de így utólag szerintem nem érte meg azt a pénzt, amit költöttem rá. Bár árban egész kedvező (1500 Ft körül van), a színek, a "kivitelezés" nekem csalódást okoztak. Ennek ellenére így a 3 közül a Golden Green a kedvencem :)