FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2011. november 19., szombat

Isadora Beetle Green körömlakk



Elárulok egy titkot nektek. Még az előzőleg bemutatott Models Own Beetlejuice lakkok közül van egy, aminek itthon megtaláltam a párját. Az ominózus lakk az Emerald Black Beetle Juice, és ennek az itthon is kapható megfelelője az Isadora Beetle Green. Bár élőben nem láttam az Emerald Blacket, csak mások swatchjai alapján tudok nyilatkozni, de ahogy nézem a két lakk szinte teljesen ugyanaz!



Tehát, mivel is állunk szemben? A Beetle Green egy gyönyörű smaragdzöld fényű lakk, enyhe csillogással, a mostani legújabb Isadora kollekció egyik darabja. Nagyon különleges szín, én sehol nem találkoztam még ilyesmivel. Felvitele nagyon könnyű, egy rétegben gyönyörűen fed, de két rétegben az igazi. A lakknak az ecsete is érdekesen van kialakítva, nem a szokásos ecset, hanem kicsit lekerekített, laposabb, így könnyebben el lehet a körmökön oszlatni a lakkot. Ráadásul nagyon gyorsan megszáradt, már ez is pozitívum.



A tartósságával volt egy picike probléma, hiába van ráírva, hogy "extra long lasting". Mégpedig az, hogy elkezdett "betöredezni" a lakk, úgy kb. szerda magasságában (vasárnap lakkoztam ki!!) azokon a részeken, ahol a fedőlakk nem ért el. Szóval nem is az, hogy lekopott, hanem szabályos egyenes vonalkák jelentek meg bizonyos területeken. Szóval lehet, hogy ezt a lakkot érdemesebb fedőlakkal fixálni, mert akkor 1 hétig valószínűleg kitart a csodás manikűrünk :)