FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2011. október 10., hétfő

OPI x Katy Perry - Teenage Dream



Tudom, már ezer éve kijött ez a kollekció és tudom, biztos mindenki hallott róla, de én csak a napokban jutottam hozzá ehhez a fantasztikus lakkhoz. Mikor kijött ez a kollekció, azonnal beleszerettem a Teenage Dreambe. Aztán volt olyan szerencsém, hogy rengeteg helyen láttam már, de valahogy sosem vitt rá a lélek, hogy meg is vegyem, nem is  értem miért. Aztán a Glamour napokon a Westendben mászkáltam, és újra rám mosolygott ez a kis lakk, és éreztem, hogy most már nem mehetek haza nélküle. :)



Nagy szerencsém volt, mert előttem egy anyuka a tizenéves lányával nézegette a lakkokat, és pont azt a mintát nézegették, amin az ÉN kiszemeltem volt. Természetesen nem tudták eldönteni (és meghatározni) melyik lakkot akarják, és mikor én alattomosan kivettem a választottam, ők keresgélték a lakkot, de nem tűnt fel nekik, hogy az az én kezemben van :D Aztán megjött az eladó hölgy, és vagy egy évszázadokig tartó eszmecsere zajlódott le, mivel az anyuka és lánya képtelen volt elmagyarázni, hogy melyik lakkot akarják: a repedezőset vagy a csillogós rózsaszínt. Nagyon szurkoltam, hogy ne szúrják ki a lakkom, mivel már az volt az utolsó darab a pulton, de szerencsémre abban a pillanatban rám nézett az eladó hölgy a tipikus " Miben segíthetek?" nézéssel és én rögtön rávágtam, hogy "Ezt a lakkot kérem!" HÁHÁ, WIN!! Tehát ez a Teenage Dream története, még a neve is passzol az egész sztorihoz :D

Középső ujj és gyűrűsujjon alap nélkül, a mutató és kisujjon az Avon - Perfectly Flesh alappal


Természetesen tudtam, hogy nem csalódhatok ebben a körömlakkban, hiszen már az üvege alapján is csodálatos. Kipróbáltam a lakkot magában és az Avon nude színű Perfectly Flesh lakkjára rákenve is, az eredmény nem sokban tért el, talán a nude lakkon jobban kijött a rózsaszínes árnyalata a Teenage Dream-nek. Egy szóval: IMÁDOM!!! Folyamatosan bámulom a körmömet, ami úgy hiszem egy csodálatos körömlakk ismérvje :)

Jajj és elhatároztam (megint), hogy megnövesztem a körmeim, hogy csupa csodás mintát készítsek rájuk! Alig várom :)) Addig is ízelítőnek és inspirációnak ezt az oldalt nézegetem: beautopia.onsugar.com