FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2011. július 17., vasárnap

Daily Make Up - Tropical Punch




Pénteken a barátom születésnapját ünnepeltük kettecskén, és úgy gondoltam, a megszokott unalmas füstös fekete helyett, valami színes, vidám sminket készítek. Erre a legalkalmasabb partnerem a Monaco paletta volt, és abból is a két legizgalmasabb, általam legjobban kedvelt színt a Lotus Flower-t és a Kiwi Zest-et próbálhattam ki. Még én magam is meglepődtem az eredményen, nagyon tetszett, bár élőben sokkal erőteljesebbek a színek, mint itt a képen :/ 



Elkészítésének a menete sem volt túl nagy ördöngösség: Először felvittem a belső szemzugba, egészen középig a Lotus Flower nevű árnyalatot, majd a külsőbe a Humming Bird-öt. A két szín összeolvasztására pedig a Kiwi Zest-et használtam. Végül ugyanezzel a színnel és a Horse Raddish NYX Jumbo-val  húztam ki az alsó vízvonalam, a szempilláim pedig az Astor Stimulong szempillaspirállal emeltem ki. Az orcámra a Sugarbomb pirosító került, az ajkaimra pedig az Astor Double Exellence 104-es árnyalatát kentem fel.