FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2011. július 17., vasárnap

Astor Stimulong szempillaspirál



Valamilyen oknál fogva, nem tudok lecövekelni egy szempillaspirál mellett sem. Mindig keresek valami újabbat, valami jobbat, de általában csalódnom kell, vagy ideig-óráig tart a lelkesedésem. Most ez a szokásom megtörni látszik. Pár héttel ezelőtt adta Anyukám a kezembe egy általa nem használt, de vadiúj Astor Stimulong szempillaspirálját. Hitetlen voltam, jó párszor jártunk már Astor szempillaspirállal úgy, hogy már a megvétel után be volt száradva az egész. Ezt az ellenérzésem próbáltam leküzdeni, és már mindenfélét elképzeltem, hogy milyen rémisztően fogok kinézni a felvitel után, de mikor kipróbáltam, ez az érzés teljesen elmúlt. Gyönyörűen szétválasztott, ívelt pillákat kaptam egy pillanat alatt!



A Stimulong a leírása szerint "elősegíti az egészséges szempillanövekedést és meggátolja a töredezést, ráadásul Bio-Active komplex-szel van tele a láthatóan hosszabb pillákért". Na már most, szempillanövekedést nem tapasztaltam eddig, de valóban sokkal puhább a használat közben a szempillám, mint más termékeknél. Ez már +1. Amint már mondtam, gyönyörűen szétválasztja a pilláim, és sokkal ívesebbé teszi. A keféje szilikon tüskékből áll, abból a keményebb fajtából, amit pont nem szeretek, de ennél valahogy csodákat művel a szempillákkal. Ráadásul a kialakítása is tökéletes, a legapróbb szálakhoz is elér, a pálca rész pedig pont olyan hosszúságú, hogy bárki a legegyszerűbben tudja használni. Még a csomagolása is tetszik, a felülete ilyen mattosított anyagú, és egyszerű kialakítású, de igényes. Csak az egekbe tudom dicsérni. :)

Előtte

Utána