FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2011. június 15., szerda

Megújulás

Forrás: http://unicornsandflowersgotogether.tumblr.com/


Nem szeretem az ajándékozás olyan formáját, mikor csak akkor veszek valami értékeset vagy szépet esetleg magamnak vagy másnak, ha adott hozzá egy adott alkalom ( Karácsony, Születésnap stb.). Úgy gondolom, hogy akkor is vehetünk magunkat vagy másoknak valamit, ha épp nincs oka az ajándékozásnak, hiszen akkor is ugyanakkora az öröm, mint a különleges események alkalmával. Így vagyok a bloggal is. A folyamatos megújulás az Életünk részese, a blogomnak is szüksége van erre, ezért a mai napon, hosszas kínlódás árán összehoztam egy félig meddig egyéni külsőt a "gyermekemnek". Ezzel már sokkal elégedettebb vagyok, mint az előzővel, mert nem igazán szeretem az alapsablonokat, szeretek egyediséget csempészni a saját munkáimba.

Pár szót az újdonságokról:
  • A fejléc alatti menüsor a főbb kategóriákat mutatják, amelyekre rákattintva összegyűjtve láthatjátok az adott kategóriákhoz vonatkozó posztokat. Ez alá még szeretnék több, hasonló jellegű kategóriákat, na de majd idővel :)
  • Az oldalsó sávban van egy lebegő doboz, ahol a kedvenc posztjaitokat lehet lájkolni és RT-zni, így most már kompatibilis a blog a közösségi oldalak terén is.
  • A fejléc pedig az én kreálmányom. Nem nagy szám, de nekem tetszik :)
Holnaptól pedig egy különleges posztsorozattal jövök, ami remélem hasznos lesz minden nyaraló hölgyeménynek :) Nekem nagyon tetszik az ötlet, bízom benne, hogy Nektek is tetszeni fog!