FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2011. június 14., kedd

Benefit Sugarbomb pirosító



Pár hete érkezett meg ez a drágaság, amit rettentően vártam, hiszen a Benefit termékeiben úgy gondolom, nem igazán lehet csalódni. Az első gyöngyszem a márkától, szintén egy pirosító volt, a Georgia, ami egy gyönyörű, félmatt, barackos árnyalat. Úgy döntöttem, hogy itt az ideje beújítanom, még egyet a "kollekcióba". Nagyon vacilláltam a Dandelion és a Sugarbomb között, ugyanis a Dandelionnal már évek óta szemeztem, csodás halványrózsaszín színezete miatt, ami kísértetiesen hasonlít a kedvenc rózsás Alverde pirosítómra. Ám osztottam, szoroztam, és végül a Sugarbomb mellett döntöttem. Úgy látszik, nem igazán tévedtem :)



A kis csomagom kicsit "gyűrötten" érdekezett, ugyanis a sarkoknál megtöredezett a pirosító, így a csomagoláson belül egy merő bombatámadás volt, ráadásul a pirosítót tartó fémtál ragasztója is elengedett. Ezt visszaragasztottam a helyére, mert én jobban szeretem, ha minden úgy van, ahogy lennie kell: a dobozában. Nem nagyon zavartattam magam, hiszen eBayről rendeltem, így sejtettem, hogy az utazása nem lehetett valami zökkenőmentes. Ráadásul töredék áron vettem, mint amilyen áron általában a Benefit termékeket lehet kapni (Asos.com-on $64-t kell fizetni érte, én $10-15$ közötti összeget fizettem érte!!!!), ami valljuk be, elég jó vétel. És végül is nem tört össze, szóval ennyit erről.



A pirosító 4 féle színből áll, de mikor külön swatcholtam őket, nem igazán láttam különbséget közöttük végeredményben. Természetesen a 4 szín keverékéből tevődik össze a végső, ami az orcánkra kerül. Ez a végső szín hajaz a Nars Orgasm pirosítójára, de ebben több a barackos alapszín, mint a kicsit pinkbe átmenő Orgasm-ban. Első tapasztalatom vele, hogy iszonyatosan porzik, főleg a hozzáadott ecsettel egy simítással már túl sok anyagot lehet vele felszedni a kelleténél. 



Nagyon óvatosan, a felesleges leütögetve kell használni, és a végeredmény egy csodás, fényes, aranyló barackos hatás lesz. Ahogy már láttátok, pár nappal ezelőtt az egyik Daily Make Up-nál már használtam ezt a színt, bronzosítóval keverve, ami szerintem még inkább kiemeli a napsütötte arcot, érdemesebb ezt a színt nyáron, mint télen használni, ugyanis a lénye ilyenkor jön elő igazán. :)