FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2011. április 11., hétfő

A kezdetek...

A blogolást nem most kezdtem. Volt már számos személyes blogom, jelenleg Tumblr-en vagyok aktív, ahol főleg olyan képeket teszek ki, amik inspirálnak, lenyűgöznek vagy csak egyszerűen tetszenek. A szépség, az ápolt külső fontos szerepet tölt be az életemben, bár szerintem ezzel nem vagyok egyedül. Szeretek adni magamra, szép ruhát, szép sminket készíteni, ami kiemeli az olyan vonásaim, amik előnyösek számomra. Nem vagyok tökéletes testalkatú, nincs szimmetrikus arcom, de ha egyszer lehetőségem van arra, hogy olyan ruhákat és termékeket vegyek, amik az előnyömre válhatnak, akkor miért ne? Imádom a rúzsokat, szájfényeket, szemhéjpúdereket, pirosítókat és megannyi szépségkozmetikumot. Ahogy szoktam mondani: "Valaki bélyeget gyűjt, valaki matchboxot. Én kozmetikumokat. Egyik sem kevesebb, vagy értéktelenebb a másiknál."

via: Tumblr

Sok gondolkodás, vacillálás után meghoztam ezt a döntést, hogy megnyitom ezt a blogot. Szeretném megosztani a tapasztalataim, szerzeményeim, sminkvariációim és még megannyi olyan ötletem, amik felhalmozódtak bennem az évek során. Nem a profizmusra szeretnék rámenni. Inkább az én kis egyéni világom szeretném ebben a képes-szöveges albumban megörökíteni. Aki pedig elolvassa, annak csak örülni fogok és hálás leszek:)