FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2011. április 12., kedd

Daily Make Up - Smokey Brown

Első rovatomban szeretném bemutatni, hogy milyen színösszeállítások ihlettek meg egy adott napon és ezekből a színkombinációkból milyen smink született. Továbbá még részletezni is fogom, hogyan készítettem el, hátha megihletek másokat is :)


A mai napon úgy döntöttem, kicsit füstösebbre "veszem a figurát" , ám a jól megszokott fekete szín helyett, az aranybarna mellett döntöttem. Nem vagyok éppen a barna színnek a kedvelője, ám néha vannak napok, mikor kifejezetten az ilyen színek felé húz a szívem :) Először egy kis szemhéjpúder bázist kentem a szemhéjamra, majd a MAC "Shale" elnevezésű szemhéjpúdert vittem fel az egész szememre. A szemhéjráncba pedig egy régebbi, H&M-ben kapható Hello Kitty palettáról választottam ki és vittem fel egy csokoládébarna színű festéket, ami gyönyörűen harmonizál a "Shale" fura, de különleges színével.


Kicsit kitérve erre a "Shale"-re: Sosem vettem volna meg, ha nincs ott az én legkedvesebb és legjobb barátnőm, Vikusz, akinek annyira megtetszett, hogy rábeszélt arra ( nem nagy győzködés árán), hogy kaparintsam meg. Azóta rettentően megbarátkoztam ezzel a színnel, különösen tetszik az, hogy nagyon jól kombinálható lilával, kékkel, rózsaszínnel és zölddel, ugyanis hasonló kis csillámok vannak benne, melyekkel igazán jól passzolnak ezek a színek. A leírása szerint "mályva és szilvaszín keveréke finom csillámmal", ám én inkább barnásnak találom, mint lilásnak (szerintem a fenti kép kicsit csalóka, élőben teljesen máshogy hat ez a szemhéjpúder).


Na de ugrás vissza magára a "look"-ra. A szempillák tövébe fekete szemceruzával vonalat húztam, majd elsatíroztam, végül a szemöldökcsontra egy halvány rózsaszín csillámos szemhéjpúdert vittem fel (szintén a Hello Kitty palettáról), majd ugyanezzel a színnel elsatíroztam az éles vonalakat. Ezután jött a fekete szempillaspirál, majd a barackos-korallos árnyalatú pirosító, végül MAC "Creme Cup" nevű rúzzsal koronáztam az egészet. Úgy gondolom, ez egy rettentően egyszerű és látványos, de ugyanakkor nem túlságosan hivalkodó smink, így iskolába, munkahelyre bátran lehet hordani, ráadásul gyorsan is elkészíthető.