FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2011. április 13., szerda

Daily Make Up - Quite Cute

Forrás: temptalia.com

A MAC legújabb kollekciója fut "Quite Cute" néven (amiből már szereztem is egy-két dolgot, ezek tesztelése majd csak később jön), így nem volt kétséges számomra, hogy a kollekció inspirálta sminket fogok készíteni. Mivel a termékek a japán Harajuku negyedben kószáló, jelmezes, parókás fiatalok színvilágát hozza nekünk el Európába, így én is kicsit az anime és manga vonalon próbáltam visszaadni ezt az életérzést.


Először szemhéjpúder bázist kentem a szememre, majd a Manhattan Be My Baby szemhéjpúder palettából az 51G árnyalatot egy sűrű szálú ecsettel vittem fel a mozgó részére a szememnek. A szemhéjráncba és a külső szemzugba a 61D árnyalatot tettem, majd elsatíroztam a színeket. Ezután az 56L árnyalattal húztam egy erős, a belső szemzugból a szemhéjráncon végig, kifelé ívelő vonalat, majd összekötöttem a külső szemzuggal. Elsatíroztam a vonalat, hogy ne legyen túl "szabályos". Aztán a külső szemzugba egy világos, pasztell lila és egy mély szilvakék szín keverékét vittem fel, óvatosan, finoman ütögetve V alakban a szem ívének feléig.



A következő rész volt a legizgalmasabb és a legnehezebb "fejezet" a smink elkészítésében. MAC Fix+ és egy élénk pink szemhéjpúder egyvelegéből csináltam folyékony szemhéjtust, amit egy vékony sörtéjű ecsettel kentem fel szorosan belenyomkodva a szempillám tövébe, majd ívesen kivezetve a halántékom felé, végül visszavezetve a szemhéjráncba egészen annak a közepéig. Itt nagyon precíznek és óvatosnak kell lenni, mert könnyen ferde, vagy ellenkező ívű lehet a két vonal a két szemen! Ezután megint elővettem a 61D árnyalatot és óvatosan elsatíroztam vele a túl éles kontúrt, épp csak egy picit.



A szemöldökcsontra egy enyhén csillámló törtfehér szemhéjpúdert tettem, hogy kiemelje a szemöldököm. Az alsó szempillasort szintén házilag gyártott szemhéjtussal húztam ki, ám ezúttal egy élénk lila színt választottam. A kontúrt nem egészen a szemem íve mentén húztam, hanem egy kicsit kifelé, úgy hogy a pink tus és a lila tus között egy fecskefark alakú "nyílás" maradjon. Végül a vízvonalat ( nem tudom rá a megfelelő magyar szót, arra a részre, ami az alsó szempilla sor és a szemgolyó között van :D) egy halványrózsaszín szemceruzával erősen kihúztam, hogy optikailag nagyobbnak látszódjon a szemem, majd a kis fecskefark közötti részt is besatíroztam ezzel a színnel. A szempillám fekete szempillaspirállal festettem ki jó sűrűn, ugyanis ennek a sminknek a lényege a nagy szemek, amiket a sűrű szempilla még jobban hangsúlyoz. Ráadásként pedig egy műszempilláról levágott kis sort ragasztottam fel a külső szemzugba, hogy még nyitottabbá tegye a szemem.


Most következik az arc: egy vékonyan fedő, könnyű, hidratáló alapozóval ( Avon Ideal Shade - Ivory) fedtem el az esetleges bőrhibáim, majd egy ecsetes korrektorral (Bourjois Brush Concealer) elfedtem a kisebb pirosságot, egy-két pattanást és a szem alatti "karikákat" ( nem karikás a szemem, de egy kis korrektor csodákra képes, teljesen más megvilágításba kerül az arcom tőle). Az orcámra a Manhattan Mousse Rouge 39D - Apricot árnyalatát kentem fel vékonyan, és eldolgoztam az ujjaimmal. Hogy még élénkebb és színesebb legyen a hatás, a kedvenc pirosítómat ( Alverde - Rose Flower a Rosegarden kollekcióból) egészen az arcom szélére, a halántékra vittem fel egy lapos sörtéjű kabuki ecsettel. Végezetül az ajkaimra felkentem egy kis hidratáló ajakápolót ( LipSmacker 100% Natural - Vanilla Bean), majd a Quite Cute kollekció Play Time nevű rúzsát használtam.


Nekem nagyon tetszik a végeredmény, bár hétköznap nem egy igazán viselhető smink, de egy buliban simán hordható. Aki nem szereti a feltűnő rúzst, az nyugodtan lecserélheti egy nude színűre, vagy csak egy egyszerű szájfényre :)