FőoldalTesztekSminkekKöröm DesignInspirációKapcsolat

2011. április 18., hétfő

Check it & Get it - Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24h


Eddig úgy gondoltam, szemhéjtus csakis a klasszikus formában lehet használni. "Mit nekem gél állagú szemhéjtus? Hülyeség! Képtelenség azt használni! Mi? Hogy ecsettel felvinni? Na még csak azt kéne!" Ilyen és ehhez hasonló gondolatok kavarogtak a fejemben, de mikor Vikusz tanácsot kért tőlem, hogy milyet válasszon, ugyanis szívesen kipróbálná, elgondolkodtam. Rengeteg videót láttam youtube-on, ahol vagy MAC Fluidline-t vagy egy más márka gél állagú szemhéjtusát használták és az egekig dicsérték, hogy mennyire tartós, mennyire jó, mennyire sokoldalú. Én meg csak néztem és kételkedtem.

Tehát így éltem-éldegéltem, míg nem múlt hét csütörtökön be nem tévedtünk az újonnan megnyílt Europeumban a Müllerbe. Az már egy más tészta, hogy én még sosem jártam Müllerben, de amit ott tapasztaltam, az túlszárnyalta minden fantáziám. Igazi, európai színvonalú drogéria ( bár erre ez a szó elég semmitmondó, hiszen a játékoktól a hajfestékeken át, az ételekig minden megtalálható ott) olyan, amit az ember max. akkor lát, ha Bécsbe vagy Németországba ruccan ki. Tehát le voltam nyűgözve, Vikusszal egyetemben és egyből belevetettük magunkat a sminktermékekkel teli polcok forgatagába...és ott találkoztam vele. Sötét színű, krémes állagú, kis helyen is elfér... Ő a Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner!




Csak hétvégén volt szerencsém kipróbálni a terméket, tesztelni pedig a mai napon teszteltem és el kell mondanom, hogy a végeredmény lenyűgöző! A kipróbálás során délután kb 4 óra körül tettem fel a szememre, meglepően könnyen és precízen tudtam használni a hozzátartozó ecsettel és egészen estig kitartott rajtam. Egy problémám van és volt a Lasting Drama Gel Eyelinerrel: a hozzáadott ecset formája nem igazán praktikus egy ilyen típusú termékhez, egy vékonyabb ecsettel sokkal könnyebben lehetne irányítani a vonalat, amit húzunk vele, mert így volt egy pár alkalom, mikor elrontottam a pontosan rajzolt vonalat, ráadásul sokszor olyan "hülyén" szedi fel a gélt, hogy kevesebb anyag van az egyet csúcsán, de sűrűn összegyűlik az ecset alján. Jó hír viszont, hogy a felvitelből adódó problémák csakis az ecsetet minősítik, de nem magát a tust!



Én a Black Pink Diamonds (06) fantázianevűt választottam, ami azért különleges, mert nem csak egy sima fekete szemhéjtusról beszélünk, hanem olyanról, amiben kicsi, rózsaszínes csillámok vannak benne, így különleges megjelenést kölcsönöz szemünknek, ha felkenjük. Ma úgy kb. reggel 6 körül sminkeltem ki vele magam, és ezen a napon loholtam ide-oda, szálltam fel buszra, villamosra, tűzött a nap, okmányirodában várakoztam, tehát mozgalmas életet éltem, és amint hazajöttem, belenéztem a tükörbe és igen meglepődtem: A szemhéjtus úgy állt a szememen, mintha most festettem volna ki magam! Tudni kell azt is rólam, hogy a szemhéjam eléggé "rálapul", mint egy kapucniként a szememre, így mindig egy jó adag szemhéjbázist kell felkennem, hogy ne folyjon szét a szememen a smink idő előtt. Ebből adódóan a legtöbb, nem vízálló szemhéjtus egyszerűen képtelen megmaradni a szememen 5 óránál tovább, bázis ide vagy oda. A Lasting Drama Gel Eyeliner viszont úgy áll ott, mint a cövek!
Mindezek ellenére mégis tudok egy kis negatívumot mondani róla: dörzsölés hatására nagyon könnyen lejön, szinte darabosan, így tanácsos nem dörzsölgetni, vakargatni a már szépen kisminkelt szemet, mert egy pillanat alatt oda lesz a varázs.


A kipróbálás napján

8 óra mászkálás után


Összességében, teljesen elégedett vagyok ezzel a szemhéjtussal, az biztos, hogy rendszeresen fogom használni, pedig az Essence vízálló folyékony szemhéjtusom volt eddig az übercsoda az életemben. Bár ránézésre elég kicsinek tűnik a tégely, de igazán nem kell sok anyag két szem kihúzására, így egy biztos sokáig örömet fog nekünk okozni. 2400 Ft körüli ára talán kicsit húzósnak tűnik, de szerintem megér egy próbát :)